Про компанію
Коротко про історію Бізнес центру «Ферммаш»
Будівлю офісного центру було зведено у 1984 році з метою ведення науково-технічної діяльності підприємства.
У 2000 році було проведено приватизацію і акціонери вирішили змінити основний вид діяльності. З цього моменту головним напрямком нашої діяльності стало надання послуг на ринку комерційної нерухомості – ми почали надавати приміщення в оренду. З того часу бізнес нерухомість, оренда нежитлових приміщень та інша комерційна нерухомість – основний вектор діяльності нашої компанії. Стимулом і гарною мотивацією в нашій роботі було те, що архітектура будівлі дуже вдала, ми розташовані близько до головних міських підземних та наземних магістралей. Враховуючи наявність таких переваг, ми переобладнали та переоснастили даний об’єкт нерухомості. Головним завданням було перетворити будівлю не просто на офісний центр у Києві, а на повноцінний бізнес центр категорії «Б», що відповідає міжнародній системі класності, враховуючи місцеву специфіку. Щоб втілити ідею в реальність, ми прийняли рішення про абсолютну реконструкцію будівлі, застосовуючи передові технології, відповідне обладнання та матеріали. До ремонтних робіт споруди ми залучили професіоналів, які мають усі необхідні знання та успішний досвід. В результаті бізнес нерухомість, яку ми пропонуємо – це унікальний офісний центр, що має сучасне оснащення та оригінальний авторський дизайн. Тут створено всі умови для комфортного ведення Вашого бізнесу.
Коротка характеристика офісного центру
На сьогоднішній день офісний центр є комплексом, що складається з двох будівель: 9-типоверхового та 3-хповерхового, із загальним входом. Усі приміщення обладнані сучасними системами освітлення, вентиляції, кондиціювання, пожежної безпеки, відеоспостереження та охорони.
Загальна площа бізнес-центру: | 7563 кв.м | |
Корисна площа бізнес-центру: | 5700 кв.м | |
Середня площа поверху: | Середня площа поверху 9-поверхового корпусу – 340 кв.м Середня площа поверху 3-поверхового корпусу – 1500 кв.м |
|
Оздоблення офісних приміщень: |
-Фарбування стін (гіпсокартон «Knauf»); -підвісна стеля «АРМСТРОНГ»; -Стельові та підлогові фанкойли; -ковролін «Verdi» (Бельгія); -Растрові світильники Philips; -однокамерні склопакети з алюмінієвого профілю; -розведення пожежної сигналізації -розведення електричних та телефонних розеток |
|
Оздоблення місць загального користування: |
Підлога -керамічна плитка, граніт; стіни – гіпсокартон,натуральний камінь, алюміній; стеля – скло, алюміній. Вікна – алюмінієво-фасадна система «Reynаers» зі склопакетами зі скла з рефлекторним напиленням, тонованого в масі |
|
Система кондиціювання: |
Центральна, водяна, двотрубна фірми «TRANE»; система чилер-фанкойл з регулюванням t повітря індивідуально в кожному приміщенні |
|
Теплопостачання: |
Центральне теплопостачання від міських теплових мереж |
|
Вентиляція: |
Припливно-витяжна з механічним та природним спонуканням |
|
Електропостачання офісного центру: |
Індивідуальна трансформаторна підстанція 2х630 кВт серії ТМ-630/10 |
|
Охорона офісного центру: |
Цілодобова з обмеженням доступу, охоронна сигналізація, відеоспостереження, реєстрація даних. |
|
Система пожежної безпеки та сигналізації: |
Система димовидалення з механічним спонуканням, система пожежогасіння, пожежного оповіщення та сигналізації, адресна пожежна сигналізація |
|
Телефонізація: |
Цифрові телефонні лінії. Інтернет-провайдери (ВОЛЗ, Датагруп, Київлайн, Укртелеком, Дабл-Ю Нет) |
|
Паркінг: |
Паркінг на 100 автомобілів |
Як і в будь-якому іншому діловому центрі, комерційна нерухомість має у столиці величезний попит. Під комерційною нерухомістю прийнято розуміти нежитлові приміщення, які ідеально підходять для розміщення офісів, магазинів, ресторанів, виробництв і т.д.
Критеріїв привабливості таких об’єктів, які безпосередньо впливають на їхню вартість, кілька:
Розташування – перший і головний чинник під час виборів. Найбільш привабливі варіанти, як правило, розташовані у центральній частині міста, що має розвинену інфраструктуру;
Максимально продуманий проект будівлі — включає обов’язкову наявність зручних паркувальних місць, опалювальних і вентиляційних систем, що справно працюють, надійних систем відеоспостереження і т.п.
Якщо Вас цікавить офісна нерухомість (Київ), обов’язково наявність необхідних комунікацій та їхнє стабільне функціонування. Послуги Інтернет-провайдера, операторів стільникового зв’язку, телефонія – все це є невід’ємною частиною ведення сучасного бізнесу та має бути надано орендарю;
Привабливий та сучасний внутрішній інтер’єр пропонованих приміщень – євроремонт, можливість встановлення внутрішніх декоративних перегородок для перерозподілу корисного простору в приміщенні, наявність панорамних вікон тощо.
Вибір комерційної нерухомості залежить від багатьох чинників, головний у тому числі – тип діяльності підприємства. Різні види бізнесу висувають до комерційних об’єктів свої особливі вимоги: ідеальні умови для ресторану можуть зовсім не підійти для торгового майданчика або офісів. Новачку в підприємницькій сфері, спочатку, буває досить складно розібратися у всіх тонкощах вибору і рекомендується скористатися послугами консультанта з комерційної нерухомості
Керуюча компанія
Акціонери та керівництво ТДВ «НДІ Ферммаш» ухвалили рішення про створення керуючої компанії, яка просуватиме власні проекти та надаватиме також максимальний спектр послуг стороннім власникам комерційної нерухомості по місту Києву.
Фахівцями нашої компанії на сьогоднішній день реалізовані (реалізуються) проекти із сумарним обсягом інвестицій понад 35 мл.дол.
В управлінні знаходиться понад 50 000 кв.м. офісних площ, різної категорії.
Досвід роботи на ринку комерційної нерухомості понад двадцять років.
Наявність підготовленого та навченого персоналу (протягом тижня ми готові надати замовнику необхідну кількість своїх спеціалістів).
Перевірені в багаторічній спільній роботі підрядні організації.
Позитивна характеристика від різних контрагентів.
Наявність всіх перерахованих факторів дає нам можливість впевнено реалізовувати проекти, пов’язані з комерційною нерухомістю.
На сьогоднішній день наявність професійної компанії, яка займається управлінням об’єктами нерухомості, дає інвесторам можливість захистити себе від невиправданих ризиків та скоротити свої витрати на будівництві та подальшому управлінні. До обов’язків компанії, що управляє, входить повний спектр послуг з менеджменту нерухомості на всіх її етапах — експлуатаційне, інженерне обслуговування, оренда (комерційна) офісних приміщень та повна взаємодія з орендарями, пошук нових клієнтів і, як результат, договір оренди з ними. А також: контроль чистоти та прибирання офісних приміщень, охорона та безпека, забезпечення зручності експлуатації будівель, обслуговування гаража та паркування, планування витрат – основних та поточних, юридичний супровід, страхування та управління ризиками об’єктів нерухомості, надання надійних субпідрядників, оптимальні програми ремонту та реконструкції та комплекс заходів, що сприяють збільшенню ринкової вартості офісного центру.
Умови співробітництва, винагороди, системи звітності та інші домовленості щодо оренди (комерційної) визначаються індивідуально під кожного клієнта!
Будемо раді зустрічі з Вами! Переконані, що зможемо стати у пригоді один одному!